MUGUREL IONUŢ ANGHEL

Colegiul Naţional “Carol I” – Craiova

Un altfel de joc

Fulare de stele mă leagă la tâmple,

  Căci tâm  pla mi-e goala si nu vrea sa cânte…

 

Fulare de vise mă strâng de mijloc,

Căci trupul mi-e gol si nu intra-n joc.

 

Fulare de gânduri mi-atârna de oase,

Căci greu trece timpul când noaptea

îl  coase….

 

Un număr par

 

Mă duc cu gândul aşa departe

Spre universul neînceput,

Sa fie numărul meu şapte ?

Căci şapte zile au trecut….

Sau poate numărul e zero

In spaţiul acesta fals si gol.

Si totuşi, zero e începutul…..

E acelaşi 2∏r rotund

E zămislirea si sfârşitul

Si zbaterea spre care tind.

Mă duc cu gândul aşa departe

Si nu găsesc un număr par,

Si totul e confuz in noapte

Si aceleaşi stele nu răsar….

 

 Primăvara devreme

 

Primăvara aceasta timid bate-n geam

Legându-mi la tâmple fulare de ploi

Vântul se-anină de o umbră pe ram

Veghind  orice floare risipita-n şuvoi

 

Si nici nu pot sa va spun de ce plouă!

Pe cer, uragane negre, nourii au plecat.

Ascunzându-si torsul in oceanul de rouă

Cu chip de femeie si pumn de bărbat.

 

Păşesc, precum Moise, cu toiagul prin ape

Si împart fulgi de nea peste bruma din zori

Cailor nopţii le dau frâu să se-adape

In oceanul acesta de tăcute culori.