Puncte tari și puncte slabe ale festivalului… la cele slabe chiar mi-ar lua ceva timp să mă gândesc. Mie personal mi-a plăcut foarte mult localitatea Brezoi, pensiunea unde am fost cazați – Valahia, atmosfera, oamenii, tot…Concursul a fost foarte interesant, organizarea a fost bună, am fost primiți cu căldură și pot să spun că pentru prima oară chiar nu mi-a păsat de faptul că n-am luat nici un premiu – eram foarte concentrată asupra călăritului…pentru că da, am călărit, chiar câteva ore bune. Asta chiar a fost o experiență pe care nu o voi uita foarte curând…În plus,  ne-am putut da cu tiroliana (nu știu exact dacă există acest cuvânt, în franceză e tyroliane), am putut vizita câteva obiective din apropiere (printre care Mănăstirea Cozia – un monument extraordinar), iar peisajul a fost superb. Condițiile au fost foarte bune, incomparabile cu cele de la alte concursuri sau olimpiade, chiar pot să spun că nu mă așteptam. Să întâlnim niște poeți precum cei invitați a fost, cred eu, o șansă pe care nu se știe dacă o vom mai întâlni…A fost interesant, oricum câteva zile mai mult decât frumoase, o experiență mai mult decât plăcută, alături de niște persoane (de fapt personalități) foarte agreabile, într-un peisaj fantastic.

Maria Abaza