Synthia Albulescu – CN „Ion C. Brătianu” – Piteşti

Menţiune

F

 

port tricoul iubitului meu F de 3 zile

asta

ca să nu-l mai simt la 450 de bătăi

de inimă distanţă

îmi lipseşte partea cu schimbul

de buze

de braţe

de ore sfărâmate-n clipe şi parcă nu ne mai dezlipim

suntem mai rău ca

gumele de pe trotuar

abonatul contactat nu poate fi contactat

şi repetă-repetă-repetă

ca un orologiu maniac.

poate acum F. împarte

sufletul în pliante

şi femeia urcă la el

în maşină.

îl citeşte, apoi

îl mototoleşte.

pleacă.

ea sigur e mai frumoasă ca mine…

iubitul meu F. curge prin mine

ca apa plată în pahare.

mi-e dor să mai stăm sigilaţi într-o pungă de plastic

şi să spunem doar două

cuvinte pe oră.

somnul de vizavi se bagă adânc

sub pleoapele mele oarbe.

adorm, încerc să cred că femeia aia n-a existat niciodată.