„Din prima zi m-am intrebat daca Naum a calcat vreodata la Brezoi. Dar dupa ce am vazut balonul alb care zbura prin mijlocul curtii la ceremona de deschidere am stiut ca Naum ar fi putut bine mersi sa fie pe oriunde. Lucru care nu m-a linistit atunci cand pe balconul camerei mele din complexul unde am fost cazati am descoperit o bufnita impaiata. Gellu Naum ar fi cerut sa fie data jos de acolo si i-ar fi fost cam frica sa doarma. 
De ani buni jurizez poezia celor mai tineri autori. La Brezoi cred ca m-am hotarat sa ramana ultima jurizare la care particip de buna voie. Pe de o parte am o senzatie din ce in ce mai puternica legata de cresterea valorica a poemelor trimise de tineri. De la un an la altul au fost tot mai multi poeti buni intre cei nedebutati. Pe de alta parte ma ingrozeste gandul ca alegerea pe care o fac atunci cand notez ma face sa pierd din vedere potentialul unor tineri care acum scriu mai stangaci dar se vor putea manifesta ca poeti in cativa ani. si atunci ce sa premiezi? 
Oricum ai alege o sa gresesti. Si asta nu e decat o greseala in plus. Poezia insasi ar fi trebuit sa fie o greseala suficient de greu de carat.” 
  Răzvan Ţupa

mai multe despre proiectele literare ale lui Razvan aici: http://poetica.rocultura.ro